אדלשטיין: "המליאה ריקה, אבל מיליוני אזרחים משוועים לממשלת חירום"

איתי גדסי No Comments on אדלשטיין: "המליאה ריקה, אבל מיליוני אזרחים משוועים לממשלת חירום"

מול מליאה ריקה נאם יו"ר הכנסת בפתח הכנסת החדשה וקרא לממשלת חירום, "ממשלת חירום שתתחיל למלא את הבור העצום שנפער בשנה שלמה של חוסר אחריות פוליטי"

President Reuven Rivlin and Knesset Chairman Yuli Edelstein at the Plenary Hall during the swearing-in ceremony of Knesset members as a new session opens following the elections, on April 30, 2019. Photo by Noam Revkin Fenton/Flash90 *** Local Caption *** ??? ?????? ?????? ?????? ???? ?????? ????? ???? ???? ???? ????? ???? ????? ????? ??? ???? ???????? ???? ??? ????? ????? ??????
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מול מליאה ריקה, בה שהו ראש הממשלה בנימין נתניהו, יו"ר כחול לבן ח"כ בני גנץ, ונשיאת בית המשפט העליון אסתר חיות, ולצד נשיא המדינה ראובן ריבלין, יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין נאם את נאומו הראשון בכנסת ה-23.

בפתח נאומו אמר אידלשטיין,  "אתם רואים לפניכם מליאה ריקה", אמר לראש הממשלה בנימין נתניהו וליו"ר כחול לבן ח"כ בני גנץ, "אבל היא לא ריקה. היא מלאה. נמצאים כאן עכשיו כל אזרחי ישראל, מיליונים מהם. ומעיניהם ניבטת ציפיה אחת: להתעלות. הם מצפים מאיתנו להקים עכשיו ממשלת חירום לאומית". אמר יו"ר הכנסת.

לדבריו ישראל צריכה "ממשלת חירום שהעם יוכל להקשיב לה, שהעם יוכל לסמוך עליה. ממשלה שתטפל בבעיות החמורות של משבר הקורונה – אבל לא רק בהן. ממשלת חירום שתתחיל למלא את הבור העצום שנפער בשנה שלמה של חוסר אחריות פוליטי, בור שחפרו יחד נבחרי ציבור מכל הקשת הפוליטית".

אדלשטיין סקר את קריאותיו לאחדות כבר בכנסת הקודמת, "אתם יודעים היטב שלא חיכיתי בסבלנות לָקורונה. קראתי שוב ושוב להקים ממשלת אחדות. בטקס ההשבעה הקודם הצעתי את לשכתי, שנמצאת כמה מטרים מכאן, כדי להגיע להסכמות להקמת ממשלה רחבה. הלשכה הזאת עדיין פתוחה. אפשר להתחיל לתקן את הבור הפוליטי עוד היום, ממש עכשיו, ולהתייצב יחד מול האתגרים העצומים שבפנינו ומול אלו שעוד יבואו.

בסיום נאומו אמר, "זה לא הזמן למלא את הפרוטוקולים בנאומים ארוכים. זה הזמן למעשים. עם ישראל מסתכל עלינו ומצפה מאיתנו. בואו נעמוד בציפיות".



0 תגובות